برند پاروپا-آلنو

برند پاروپا-آلنو

برند پاروپا-آلنو

برند پاروپا-آلنو محصول کشور ایران شهر تهران به آدرس آدرستهران، باقر شهر، بلوار غدیر، انتهای کوچه فراست، پلاک 42 می باشد.

کفش جزو پوشش هایی است که معمولا ناچیز گرفته می شود. از آن جهت که وقتی صحبت از خرید می شود اولین چیزی که به ذهنمان می رسد لباس ها ی شیک و سبک روز می باشد. و کفش و کیف در انتهای لیست خریدمان قرار می گیرند اما نباید فراموش کنیم که کفش ها برای جلب نگاه ها قسمت مهمی از پوشش ماهستند..

از کودکی ما با کفش های شیک آشنا شدیم به عنوان مثال داستان سیندرلا همه ما را از کودکی محو کفش های شیک و مجلسی کرد. و یا کفش پرنده مثال بارزی برای قهرمان کفش های مردانه بوده است. و اما یک چیز در میان این قصه ها مشترک بود و آن اهمیت کفش های شیک در پوشش ما بوده است.

تا زمانی که برگ شدیم جایی آرام با خیال و توهم این موضوع که این کفش ها روزی ازآن ما می شود بزرگ شدیم. و اما امروزه همه ما به دنبال بهترین کفش ها برای زمان سرکار رفتن مراسم های خاص و یا حتی پیاده روی خودمان هستیم. و این نکته هم فراموش نکمیم که هر مرد جذاب علاوه بر داشتن یک کفش کتانی باید یک کفش اداری و یک کفش برای مراسم های خاص و همچنین یک صندل مردانه داشته باشد.

برند پاروپا-آلنو علی الخصوص اولین برند ما پاروپا متعلق به سرزمین اجدادی ما در 25 مهرماه سال 1390 ثبت شده است. برند آلنو دقیقا همان برند پاروپا ولی با قیمتی مناسبتر برای کسانی که هزینه کفش برایشان خیلی مهم است ، می باشد. تولید شرکت پاروپا_آلنو کفش های راحتی و طبی و اسپرت کلاسیک می باشد که در دو بخش آقایان و بانوان علی الخصوص آقایان آغاز به کار کرده است.

پیش از ثبت برند پاروپا، بنیانگذاران آن تجربه تولید و عرضه ۶۰۰ هزار جفت کفش را در کارنامه کاری خود دارند، تولید و عرضه یک میلیون جفت کفش بیانگر سابقه درخشان و تمام توانمندی مدیران برند پاروپا است.

رویکرد پاروپا تولید کفش های دست دوز با تلفیق هنر و تکنولوژی و مواد اولیه با کیفیت در سایه مدیریتی یکپارچه این نوید را می‌دهد که بستر ساز توان تولید محصولی صادراتی مطابق با بازارهای جهانی باشد و در عین حال این محصولات را به مردم عزیز کشورمان عرضه نمائیم.

با پاروپا و آلنو طرح‌های عجیب و غریب زیادی پیدا نخواهید کرد، اما چیزی که خواهید یافت، طرح‌های چرمی دست‌ساز است که برای مدت طولانی برای شما دوام خواهند داشت.

;