نحوه اندازه گیری اندازه کفش و عرض پا

نحوه اندازه گیری اندازه کفش و عرض پا

نحوه اندازه گیری اندازه کفش و عرض پا

مطالعات نشان داده است که 88 درصد از زنان کفش های خیلی کوچک و 70 درصد از مردان کفش هایی با سایز نامناسب می پوشند. پوشیدن کفش های نامناسب می تواند عواقب طولانی مدت جدی داشته باشد، بنابراین دانستن سایز ایده آل خود کاملاً حیاتی است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما تعدادی راهنمای مفید برای اندازه کفش ایجاد کرده ایم تا بدانید چگونه اندازه کفش خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید. امروزه بسیاری از خرید‌های افراد به صورت غیر حضوری و اینترنتی شده است. به همین دلیل باید در زمان خرید به نکات بسیاری توجه کرد تا بتوان انتخابی درست و مطمئن را انجام داد. یکی از این موارد، خرید کفش به صورت اینترنتی است.از نکات بسیار مهم در زمینه خرید اینترنتی کفش، اندازه‌گیری صحیح اندازه پا است. اگر سایز پا به درستی اندازه‌گیری نشده و کفشی با سایز کوچک یا بزرگ سفارش دهید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با راهنمای سایز کفش به طور کامل آشنا کنیم.
برای خرید کفش مناسب سایز خود باید به چه نکاتی توجه کرد؟
●طول پا: یکی از نکات مهم که در راهنمای سایز کفش فروشگاه‌ها وجود دارد، طول پا است. با دانستن اندازه طول پای خود، می‌توانید به راحتی سایز مناسب کفش خود را پیدا کنید.
●شکل کفش و پای شما: اگر قصد خرید کفش نوک تیز را دارید، یک سایز بزرگتر سفارش دهید. زیرا کوچکتر از سایز معمول هستند. همچنین اگر پای شما برجسته است، کفشی که دارای زیپ در کنار، جلو یا قسمتی از پاشنه پا است انتخاب کنید. یا اگر پای پهنی دارید، از پوشیدن کفش‌های نوک تیز یا کفش‌های دارای درز در پهن‌ترین بخش کف پایتان خودداری کنید.
●نیم‌سایز: اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که سایز پایتان بین دو سایز استاندارد قرار دارد، بهتر است که برند‌هایی از کفش را مورد استفاده قرار دهید که دارای اندازه نیم‌سایز در محصولاتشان هستند.
●مناسب فصل: به فصلی که در آن هستید، توجه کرده و کفشی متناسب با آن را خریداری کنید. به طور مثال، اگر قصد خرید کفش زمستانی خزدار را دارید، یک سایز بزرگتر را سفارش دهید. زیرا فشرده‌شدن پا سبب احساس سرما می‌شود. همچنین در فصل تابستان، پا‌ها متورم و بزرگ می‌شوند، بنابراین قبل از خرید کفش پای خود را اندازه بگیرید. پیشنهاد می شود جهت خرید کفش اداری با بهترین کیفیت کلیک کنید.


اندازه‌ گیری سایز پا برای خرید اینترنتی


به دلیل اینکه سایزبندی کفش‌ها در برند‌های مختلف، متفاوت است؛ توصیه می‌کنیم که ابتدا به راهنمای سایز کفش دقت کنید. در ذیل به بیان نحوه اندازه‌ گیری سایز پا برای خرید اینترنتی می‌پردازیم:
●برای اندازه‌گیری طول پای خود، آن را روی سطح صافی مانند کاغذ قرار داده و به صورت دقیق، پاشنه و نوک شصت پا را علامت‌گذاری کنید.
●سپس نسبت به اندازه‌گیری طول پای خود از پاشنه تا نوک انگشت شصت، اقدام نمایید.
●پس از انجام مراحل بالا، عدد به دست آمده را در جدول راهنمای سایز کفش فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، قرار دهید. از این طریق می‌توانید سایز پای خود را به راحتی پیدا کنید.
نکات مهم قبل از خرید کفش
لازم است تا قبل از خرید و سفارش محصول، سایز پای خود را با استفاده از روش‌های بیان شده در این مقاله اندازه‌گیری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که ممکن است قالب کفش در برند‌های مختلف، متفاوت باشد.
پس از راهنمای سایز کفش فروشگاه مربوطه نیز کمک بگیرید تا درنهایت، کفشی با اندازه و سایز مناسب خود تهیه نمایید. در این مقاله به نکات و روش‌های اندازه‌گیری سایز پا پرداختیم. همچنین جدول سایز کفش مربوط به رده‌های سنی مختلف را به شما عزیزان ارائه دادیم تا به راحتی، کفش مناسب سایز خود را یافته و سفارش دهید.

 

 

;